Upphandling Södertörn anordnar frukostseminarier i höst

Har du funderat på möjligheterna att sälja dina varor eller tjänster till kommunen eller till någon annan offentlig aktör? Kanske har det stannat vid själva tanken om du upplevt affärsmöjligheten som krånglig och svår? Kom då på våra seminarier och lär dig mer om hur du svarar på en offentlig upphandling. Ställ frågor och få tipsen direkt från upphandlarna!

Under fyra tillfällen i oktober och november arrangerar Upphandling Södertörn frukostseminarier om att göra affärer med kommunen. Här får du information om Lagen om offentlig upphandling (LOU) och hur Haninge och Nynäshamns kommuner arbetar
med upphandling.

Seminarierna är uppdelade i två omgångar: under det första tillfället går vi igenom grunderna i regelverket. Vid det andra tillfället fördjupar vi oss i själva anbudsprocessen och ger tips på hur du praktiskt kan gå tillväga. Seminarierna är fristående, så du kan välja att gå på bägge eller på enstaka.

Varmt välkommen!

Deltagande är kostnadsfritt men glöm inte att anmäla dig. Se all information i vår inbjudan som du hittar under rubriken Dokument.

Sidan granskad 2016-12-05
Sidansvarig: Linnéa Gustavsson

Nynäshamns kommun  ●  Stadshusplatsen 1  ●  149 81 Nynäshamn  ●  växel: 08-520 680 00  ●  fax: 08-520 140 08  
e-post: kontaktcenter@nynashamn.se  ●  Hitta hitlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönsterJournummerOm webbplatsen ● RSS

Nynäshamns kommun
Stadshusplatsen 1
149 81 Nynäshamn

växel 08-520 680 00
fax 08-520 140 08

kontaktcenter@nynashamn.se

Journummer
Hitta hitlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
Om webbplatsen

twitterfrågeln i blått

Följ oss på Twitter @Nynashamnkommunlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Logotyp för RSS
Kommunens logotyp