2015-04-22

Nytt Kontaktcenter ger dig snabbare svar

Nynäshamns kommun öppnar ett kontaktcenter under hösten. Det nya kontaktcentret innebär att det blir enklare för dig som invånare att komma i kontakt med kommunen och få dina ärenden avklarade.

I Kontaktcenter ska medborgare få information och vägledning, kunna ställa frågor om sina ärenden och även få beslut i enklare ärenden. Från start ska åtta kommunvägledare med kunskap om kommunens alla verksamheter arbete i Kontaktcenter.

Snabb hjälp med sina ärenden

– Syftet med Kontaktcenter är att göra det enklare för medborgare att komma i kontakt med kommunen och att få sina ärenden avklarade snabbt och med bra kvalitet. Vi räknar med att lösa större delen av medborgarnas frågor direkt eller i annat fall förmedla kontakt med rätt funktion, säger projektledare Eva Gustavsson.

Så kontaktas Kontaktcenter

Du kommer att kunna få personlig service i Kontaktcenter via telefon, e-post, besök eller brev. Tanken är även att öka möjligheten till självservice via nynashamn.se och dialog via sociala medier som Facebook.

Förslaget är att Kontaktcenter ska ligga i kommunhuset.

Text: Åsa Ericsson
Foto startsidan: Scandinav bildbyrå

Tipsa någon om den här sidan via:

Sidan granskad 2016-04-18
Sidansvarig: Åsa Ericsson

Om

Viss information sparas om ditt besök när du besöker den här webbplatsen.

» Läs mer om cookies (kakor)

Nynäshamns kommun 

Stadshusplatsen 1

149 81 Nynäshamn

Nynäshamns kommun
Stadshusplatsen 1
149 81 Nynäshamn

växel 08-520 680 00
fax 08-520 140 08

kommunstyrelsen@nynashamn.se

Journummer
Hitta hitlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
Om webbplatsen

twitterfrågeln i blått

Följ oss på Twitter @Nynashamnkommunlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Logotyp för RSS
Kommunens logotyp